Özet:
• Fujifilm ve Dresden Teknik Üniversitesi ile yapılan ortak araştırma sonucunda Kao, Darmstadt Almanya'daki Avrupa AR-GE Laboratuvarı aracılığıyla HD3 teknolojisi olarak bilinen yeni ve yenilikçi bir saç boyası teknolojisini piyasaya sürdü.
• • HD3 boya teknolojisinin gelişimi, 1000'in üzerinde yeni boya molekülünün sentezi ve derinlemesine test edilmesi ile birlikte 17 yılda tamamlandı.
• • HD3 teknolojisinin benzersiz moleküler yapısı ve eşsiz üç boyutlu renk efektleri; cilt ve saçlara nazik davranır ve uzun süreli parlaklık oluşturur.
• İlk olarak Kao’nun kendi salonunda görücüye çıkacak HD3 teknolojisi, 2018 yılında “Goldwell @ Pure Pigments” ismiyle dünya çapındaki tüm Goldwell salonlarında yerini alacak.
 
Darmstadt, 11 Ekim 2017 - Japon tüketim malları üreticisi Kao tarafından Darmstadt'daki Avrupa Araştırma Laboratuarları’nda saç kozmetik piyasasına soluk getirecek yenilikçi bir saç boyası geliştirdi. Endüstride ilk kez, geliştirilmiş teknoloji ile yeni nesil fiziksel boya molekülleri kullanılarak oluşturulan saç boyası, yeni bir boyama tekniği sunarken, baş derisi ve saçlara nazik dokunuşla birlikte çok boyutlu, yüksek netlikte ve uzun süreli parlaklık getiriyor. HD3 boya teknolojisi, Fujifilm'den fotoğrafik boyalardaki uzmanlar ile Technische Universität Dresden'den boya sentezinde seçkin bir yetkili ve Japonya'daki Kao Labs ile birlikte geliştirildi. Yeni teknolojiyi temel alan “Goldwell @ Pure Pigments”, salona özel ilk ürün olacak ve 2018'de global olarak piyasadaki yerini alacak.
 
Ürün performansı ve güvenliği için yeni standartlar
HD³ boya teknolojisinin yenilikçi moleküler yapısı, reaktif olmayan bir boya sistemini temel alan saçlar için benzersiz özelliklere sahiptir. Küçük moleküler boyutu ve elektrik yükünün özel dağılımı sayesinde, HD3 boyaları saç kökünün (korteks) dış bölgesinde yoğun bir renk halkası oluşturarak saça nüfuz eder. Normal oksidatif saç boyaları ile birlikte HD3 teknolojisi, ışıkla etkileşime giren, parlak ve canlı renk sonuçları sağlayan çok katlı bir boyama efekti oluşturur. Ayrıca, cilt ve saç ile dost olan yeni nesil boyalar yüksek solma direncine sahiptir. AB Komisyonu tarafından, HD³ boya teknolojisinin çok düşük alerji potansiyeline sahip olduğu doğrulanmıştır.
 
Sektörler arası, disiplinler arası işbirliği başarıya götürür
Kao, çığır açan bir saç boyası teknolojisi yaratma konusundaki iddialı hedefi ile endüstride benzersiz bir işbirliği başlattı. Darmstadt ve Tokyo'dan bir grup saç uzmanı ile Japonya'daki Fujifilm'den fotoğrafik boya moleküler tasarımı ve sentezi konusunda dünyanın önde gelen uzmanlarıyla bir araya geldi. Ortak araştırma ekibi, Technische Universität Dresden'den gelişmiş boya sentezinde dünyaca ünlü bir uzman olan Professor Horst Hartmann’ın katkılarıyla HD2 teknolojisi güçlendirildi. Ekip, 17 yıl boyunca 1.000'den fazla yeni renk molekülünü tasarladı, sentezledi ve test etti.  En başından beri projeyi yöneten Darmstadt’taki Kao Avrupa Araştırma Laboratuarları Ar-Ge Başkan Yardımcısı Dominic Pratt, Fujifilm ve TU Dresden ile yapılan bu ortak çalışmanın başarılı olmasında; akademik çevrenin yanı sıra, diğer sektörlerin uzmanlarıyla güçlü ortaklıklar kurarak temel yetkinliklerin ötesine geçmenin önemli olduğunu, atılım fikirlerinin disiplinler arası yaklaşımlarla geldiğinin önemini vurguladı.
 
Avrupa’da yüksek yenilik gücü
Projeyi başarıyla tamamlamak için Kao, sadece 130 yıllık sanayi bilgisinden değil, aynı zamanda Almanya Darmstadt’taki Avrupa Ar-Ge Laboratuvarının 1800 yıllık ortak tecrübesinden yararlandı. Dominic Pratt’ın ekibindeki 110 araştırmacı ve 20 profesyonel stilist, her yıl 300’den fazla yeni ürün geliştiriyor ve 12.000 civarında teknolojik ürün ve araç testleri etkinleştiriyorlar. Japon kökenli ve uluslararası ortak ağına rağmen Kao, Avrupa’da kendi evindeymiş gibi hissediyor. 2800’den fazla araştırmacıya sahip, araştırma odaklı global bir şirket olarak Kao, “Darmstadt’taki bilim ve teknoloji alanının yenilikçi gücünden, onun ortaya çıkardığı sinerjiden ve Avrupa ortasında bölgenin umut verici yeteneğinden faydalanıyor.  
 
Kao Hakkında 
Kao, yüksek katma değerli ürünler yaratarak tüm dünyadaki tüketicilerin hayatlarını zenginleştiriyor. Attack, Bioré, Goldwell, Jergens, John Frieda, Kanebo, Laurier, Merries ve Molton Brown gibi 20'den fazla lider markanın portföyüyle Kao, Asya, Okyanusya, Kuzey Amerika ve Avrupa'daki insanların gündelik yaşamlarının bir parçasıdır. Çok çeşitli endüstrilere katkıda bulunan kimyasal bölümü ile birlikte, Kao yıllık satışlarda yaklaşık 1,500 milyar yen üretiyor. Kao dünya çapında yaklaşık 33.000 kişiye istihdam sağlamakta ve 130 yıllık yenilikçi bir geçmişe sahiptir.
 
Daha fazla bilgi için lütfen Kao Grubu web sitesini ziyaret edin:
http://www.kao.com/global/en/.
 
Medya İletişim için
Melanie Schnitzler
Kao Avrupa, Ortadoğu, Afrika İletişim Ortaklığı Direktörü
Melanie.Schnitzler@kao.com 
Tel: +49 (0)6151 3960 686


Diğer Kayıtlar